»Obenem so v predstavo vključeni tudi gledalci; naenkrat si jih jo bo lahko ogledalo 150.«
»Kako tehnologija vpliva na naše življenje, naše odnose? Če v središče postaviš, kaj ljudje uporabljajo, ne kaj vedo, se nenadoma dotakneš drugačnega občinstva.«
»Telo občinstva postane posrednik, ki povezuje virtualni svet, ki ga občinstvo vidi skozi VR-naglavno opremo, in fizično realnost, ki jo čuti, sliši in voha.«
»V nasprotju z Rendez-Vous (2018) sta zasedba in občinstvo, tisto z naglavno opremo, potopljena v čisto virtualnost, ne vsakdanjost, stroge, vseeno igrive samostojne koreografije, iz katere vznika interaktivnost ...«
»Včasih prestopi na stran popolnega kaosa, čez nekaj trenutkov je že na drugem bregu popolne miline. Znotraj nas treh ustvarjamo dinamiko življenja v nekakšni fast forward tehniki, kjer gre za popotovanje iz enega občutja v drugo in tretje skoraj v trenutku.«
»Na neki način performans deluje katarzično na vsako sodelujočo, vendar nas zanima, ali lahko ta osebna katarza preskoči in poustvari kolektivno katarzo.«
»Pomemben aspekt našega ustvarjanja je uporaba instinkta, ki doprinese k vsesplošni surovosti in koncentraciji. Vsaka izmed treh umetnic ima prostor za raziskovanje izraznosti, ki nato sestavlja koheziven del celote.«
»Dovolj je tega korona cirkusa – čas je za Cirkus Korona!«
»Naš dolgoročni cilj v okviru projekta Art Yard je ustvariti umetniško, socialno in digitalno platformo, ki bo nekakšen podporni sistem za soočanje z izzivi, ki jih prinaša (so)bivanje v 'novi realnosti.'«
»Krepimo telo in duha, oziroma, kot radi rečemo, dvigujemo energijo in moralo sebi in vsem, ki se nam pri tem pridružijo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju